Ana içeriğe atla

A5/A7 2017 ROOTSUZ CSC DEĞİŞTİRME




Bu işlemlerde bütün sorumluluk sizde, sonra aramızı bozmayalım. Bu işlem knox arttırmaz, garantiye zarar vermez. En azından bende öyle oldu. :)

Yeni bir Samsung kullanıcısıyım, yeni yazılım sürümleri için Rus romunu yükledim. Ama Türk romuna döndükten sonra CSC TUR olarak gözükmedi. Biraz araştırma ile şu yöntemle sorunumu çözdüm. Umarım işinize yarar.

İşlemlere başlamadan önce bilmeniz gereken bazı şeyler var. Onları aradan çıkaralım yoksa zorlanabilirsiniz.

  • Odin ile yazılım yüklemeyi bilmeniz gerekmekte. CSC'yi değiştirdiğinize göre biliyorsunuz varsayıyorum. 
  • Stock recoverye girmeyi, kullanmayı bilmelisiniz. 


Hazırlıklar:
  • Sağlam bir USB kablosuna sahip olmanız gerekmekte, yazılım yüklerken bağlantının kopması telefonu kullanılmaz edebilir.
  • Şarj en azından %50 olmalı.
  • Sim ve hafıza telefonundan çıkartınız.
  • Yedeklerinizi almayı unutmayın. 
  • En önemlisi sabırlı olun.
Adımlar:
  • İlk olarak linkteki Combination dosyasını indirin: 
  • Türkiye romunu indirip BL/AP/CP/CSC olmak üzerine hepsini kurun. 
  • Türkiye romunu kurduktan sonra recovery modunu açıp wipe data ve wipe cache yapın ve power offu seçin.
  • Tekrar downloand moda alıp, odin ile ilk adımda indirdiğiniz dosyayı AP kısmından seçelim. CSC kısmında ise TR yazılımdan CSC'yi seçelim ve yüklemeyi başlatın.
  • Yazılım yüklendikten sonra kapanıp açılacak diagnostic/Factory moduna geçecek. Panik yapmayın. Ekran görüntüsü için buraya tıkla.
  • Factory IMEI'ye dokunun ve şunu yazın *#243203855# ve açılan menüden TUR seçeneğini seçip install diyelim. Ekran görüntüsü için buraya tıkla.
  • Telefon açıldıktan kapatın ve sonra tekrar recoveryden wipe data wipe cache yapın ve recovery menüsünden power off'u seçerek telefonu kapatın. 
  • Telefonu download mod'a alarak ikinci adımda indirdiğimiz romu tekrar BL/AP/CP/CSC üzere telefona yazdıralım. Romunu yazdırırken  Home_CSC kullanmayın.
  • Knox ve CSC'yi phone info samsung ile kontrol edin.

Yorumlar

  1. Öncelikle herkese merhabalar;
    a7 2017 cihaz var bende 7.0 iken 8.0 vietnam romu attım cihaza sonra 7.0 tr dönmek istedim sammobileden rom indirdim fakat hep birleşik arap emirlikleri oldu cihazım biz türlü tr yapamadım cihazı sonra nette araştırma yaparken bu blog buldum ve yapılması gerekenleri harfiyen sırasıyla yaptım ve sonuç mükemmel ve cihaz tur oldu sonunda benim gibi başından olay geçen ve çözemeyen arkadaşlar kesinlikle uyguluyabilirler.

    ali bey'e çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun senden, bu eşsiz bilgi sayesinde bendeki iki A3 2017 de tur oldu :)
    aynı yöntemi A3 lerde yaptım sıkıntısız değişti ikiside.

    Combination A3 için :
    https://shell.boxwares.com/Download.aspx?L=4475

    Stock Rom :
    https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-a3/SM-A320F/TUR/download/A320FXXU3CRF2/224752/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bu yöntem ile Arap emirliklerinden alınan A5 Dual Sim telfonu da TUR'a çevirebilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A5 2017 (Tek sim) modelinde denedim. A5 için uygun olmayacaktır .

      Sil
  4. fail hatası alıyorum :::(

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorumlama biçimini anonim seçerek yorum yapabilirsiniz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

WHATSAPP YEDİĞİNİ OKUNABİLİR ŞEKİLDE BİLGİSAYARA YEDEKLEME

ilk olarak bu işlemleri yapmamız için telefonunuzun rootlu olması gerekmekte. rootsuz yöntem aşağıda mevcut. Daha önceki yedekleriniz önemli değilse bir dosya yöneticisi ile Telefon Hafızası/Whatsapp/Databases klasöründe ne varsa silelim. burada ki dosyalar eski whatsapp yedekleriniz zaten isimlerine de bakarsanız hangi tarihte aldığınız yazıyor. ben fazlalık yaptıkları için hepsini siliyorum. şimdi whatsapp a girelim ve şuan ki güncel yediğimizi alalım. whatsapp'ı açın - menü - ayarlar - sohbetler - sohbet yediği bu kısımda bir önerim olacak. yedeğinizi her ihtimale karşı google drive yedekleyin. olası bir hatanız da kurtarma şansınız olsun. bunun için yapmanız gerekense google drive yedekleye tıklayın '' sadece ''Yedekle'' ' ye dokunduğumda'' seçeneğini seçin. hesap kısmından google hesabınızı seçin. yedekleme bağlantısını wifi olarak öneririm. videoları dahil etmekse size kalmış. şimdi yeşil yedekle butonuna basalım. telefona yedeklem

TELEGRAM BİLDİRİM SORUNU ÇÖZÜMÜ (SAMSUNG)

Ayarlara giriyoruz. Uygulamaları seçiyoruz. Sağ üst kısımdaki üç noktaya dokunuyoruz. Açılan menüde özel erişimi seçiyoruz. Açılan listeden pil kullanımını optimize et'i seçiyoruz. Uyg. optimize edilmedi'ye tıklayıp Tüm uygulamalar'ı seçiyoruz. Telegramı bulup yanında ki  çubuğu kaydırıp, kapatıyoruz.